Just nu har vår fjällbokning och kundtjänst långa svarstider eftersom så många vill nå oss. Alla bokningsbara övernattningar kan du boka själv direkt här på webbplatsen. Hittar du inte det du söker behöver du ändra datum. Läs mer om hur vi anpassat för att kunna välkomna dig tryggt i sommar här och hur du kan stötta STF här.

Sylmassivet (norska sidan) - DNT Storerikvolen

Med anledning av COVID19

Flexibla bokningsvillkor och trygg vistelse i coronatider

Sylmassivet (norska sidan) - DNT Storerikvolen

Storerikvollen ligger fritt och fint på en fäbodvall, med panoramautsikt över Esandsjøen mot Sylmassivet. Ifall det goda livet finns måste det nog vara på Storerikvollen.

E-post: storerikvollen@tt.no
Antal bäddar: 51-75
Öppettider: 2020: 20/3-13/4, 19/6-13/9

Vår service

• Frukost högsäsong
  • Husdjur tillåtna
  • Kaféservering
  • Restaurang högsäsong
Läs mer om service
  • Frukost högsäsong

Frukost finns att köpa under boendets högsäsong.

• Husdjur tillåtna

Ett begränsat antal djurrum finns.

• Kaféservering

Enklare mat-och caféservering.

• Restaurang högsäsong

Boendets restaurang är öppen under högsäsong.

Mer om Fjäll

De svenska fjällen är ett självklart resmål sommar som vinter. Vandra eller skida längs Kungsledens 400 kilometer långa ledsystem eller ta ett kvällsdopp under midnattsolen. Oavsett vad du vill uppleva så är äventyret alltid nära!

Mer om Naturnära

Den svenska naturen är storslagen och bjuder på allt från kustlandskap till fjäll, grönskande ängar och täta skogar. Oavsett vart du befinner dig är det aldrig långt ut till naturen med obegränsade resurser för både aktivitet och vila.