Just nu har vår fjällbokning och kundtjänst långa svarstider eftersom så många vill nå oss. Alla bokningsbara övernattningar kan du boka själv direkt här på webbplatsen. Hittar du inte det du söker behöver du ändra datum. Läs mer om hur vi anpassat för att kunna välkomna dig tryggt i sommar här och hur du kan stötta STF här.

STF Almdalens Fjällgård

Topptur i Almdalen

Bo på vår fjällgård i väglöst land. Här kan ni hitta en spännande terräng för era toppturer. Almdalen ligger i en bördig dal mellan Grubbfjället, Kojklumpen och Erfjället som inbjuder till fina dagsturer.

På gården bor vi året runt med våra får och hundar. Vi har 3 st 6-bädds stugor en 9-bädds stuga och 7 bäddar på vår övervåning. Via vår facebooksida kan ni se bilder på både gården och naturen runt oss för att låta er inspireras till era kommande turer.

I priset ingår:
3 övernattningar
3 st 3 rätters middagar
3 st frukostar
3 st lunch paket från frukostbordet
sänglinne och handdukar

Önskas fler övernattningar vänligen kontakta anläggningen

Kategorier:

Skidåkning Topptur Turskidåkning Vinter