Läs mer om hur vi anpassar verksamheten under coronautbrottet här och hur du kan stötta STF här.

STF anslutna boenden

STF anslutna boenden – din möjlighet att bli en del av STF och av ett unikt nätverk av genuina, personliga och hållbara boenden runt om i Sverige

Sverige är till för att upplevas. Det är vår fasta övertygelse. Och för att människor ska kunna uppleva och upptäcka är det centralt att kunna bo. Därför har STF ett rikstäckande nätverk av boenden från norr till söder, från inland till kust, från fjäll till lågland.

Av våra nästan 250 boenden drivs ett antal i egen regi, medan merparten, cirka 200, ägs och drivs av engagerade besöksnäringsföretagare. Det är noga utvalda boenden, som drivs av entreprenörer som delar våra värderingar och levererar värdskap i världsklass. Alltid personligt, genuint och hållbart.

Vad innebär det att bli ett av STFs anslutna boenden?
Tillsammans med oss blir du en del i ett större sammanhang och får helt nya möjligheter att nå ut och synas. Så att de gäster du vill ha hittar till just dig. Du får addera STF varumärke till ditt eget, med allt vad det innebär i synergier och värdeskapande. För STF är en förening med mycket själ och hjärta. Vi syns och hörs. I ett samarbete får du synas i våra starka kanaler där du når en nischad och intresserad målgrupp, med fokus på natur & kulturupplevelser i Sverige. Och du blir en del av ett landsomfattande nätverk av, alla på sitt eget sätt, helt fantastiska boenden.

Ett samarbete innebär alltså något helt annat än att koppla upp sig på ännu en bokningskanal. Som en del av STF är du noga utvald, och särskiljer dig mot övriga aktörer på marknaden. Vi bidrar med det som är utmanande och svårt att åstadkomma på egen hand och skapar värden för varandra.

Känns det spännande och intressant? Varmt välkommen att höra av dig till oss så berättar vi mer.

Kontakta någon av oss på STF Boenden.

Yvonne Mosell /Södra Sverige yvonne.mosell@stfturist.se 070 622 85 62
Anita Boström/Norra Sverige anita.bostrom@stfturist.se 070 622 85 86