Just nu har vår fjällbokning och kundtjänst långa svarstider eftersom så många vill nå oss. Alla bokningsbara övernattningar kan du boka själv direkt här på webbplatsen. Hittar du inte det du söker behöver du ändra datum. Läs mer om hur vi anpassat för att kunna välkomna dig tryggt i sommar här och hur du kan stötta STF här.

Nya boenden inom STF

STF-familjen växer varje år så att du får mer boenden att välja på när du ska ut och upptäcka Sverige. Nya boendealternativ ger möjligheter till nya upplevelser, från fyr och fjällstation till skepp och hotell. Vi har omkring 250 boenden runt om i Sverige, många där du minst anar det. Välkommen till STF och våra smultronställen!

Presentkort

Har du någon du vill fira? Med STFs presentkort öppnar sig en hel värld full av äventyr och upplevelser i hela Sverige.