Just nu har vår fjällbokning och kundservice långa svarstider eftersom så många vill nå oss. Alla bokningsbara övernattningar kan du boka själv direkt här på webbplatsen. Hittar du inte det du söker behöver du ändra datum. Läs mer om hur vi anpassat för att kunna välkomna dig tryggt i sommar här och hur du kan stötta STF här.

Vinterfjällen

Fjällen är Sveriges bästa resmål under vintersäsongen, och den säsongen är ännu längre i norr. Följ med på STFs kurser, eller ordna ditt eget vinteräventyr. Här kan du åka skidor, vandra på glaciärer eller isklättra på frusna vattenfall.

Hos oss hittar du alla tänkbara boenden i fjällen. Från genuina vandrarhem, hotell och pensionat, till personliga fjällstugor och fjällstationer. Boka våra boenden och aktiviteter redan i dag!