Abisko – Hyr din egen guide (vinter)

2023-11-19 2024-04-28
Boendets huvudsida:
STF Abisko Turiststation
Pris från: 3500 kr | Medlem i STF

Vill du bli guidad upp på Abiskos vackra fjälltoppar eller lära dig mer om fjällsäkerhet?

När du hyr din egen guide hos oss är det du som bestämmer vart turen skall gå och vad den skall innehålla. Vi kan guida dig på topptur, visa dig våra favoritturer på turskidor, prova på isklättring, gå på norrskensjakt eller bara visa dig runt i nationalparken.

I priset ingår

• Fjällguide certifierad enligt fjälledarnormen
  • Delad säkerhetsutrustning

Bokning sker endast på förfrågan via mail, priset gäller per dag och avser hela sällskapet (max 8 deltagare). För bokning av privat guide vid Abisko kontakta sportchef på abisko.sportchef@stfturist.se.

Bra att veta

• Reslängd/tid: Tid: Halv-/heldag (3/8 tim). Samling enligt överenskommelse
  • Gruppstorlek: Max 8 deltagare
  • Avbokningsvillkor: För bokningsvillkor, se informationsblad
  • Utrustning: Utrustningslista kan fås på förfrågan
  • Åldersgräns: Förkunskapskrav: God kondition och fysisk förmågan att klara av planerad aktivitet
  • Förkunskapskrav: Ta med: Kläder efter väder, utrustning för aktiviteten samt matsäck/snacks

Aktivitet

Abisko – Hyr din egen guide (vinter)

Pris från:

3500 kr

Medlem i STF

Sök & boka

Plats och kontakt

Hitta till boendet

GPS-koordinater:

N68.358509°, E18.78366°

Kontakt:

+46 101902360 bokningen@stfturist.se

Behöver du hjälp med bokningen?

Abisko - Hyr din egen guide (vinter)