Grupp som fikar i naturen

Bo med hela gruppen

Går du i bröllopstankar eller funderar du på att samla släkten och fira en födelsedag? Vill barnens idrottsklubb åka iväg och träna? Eller vill du helt enkelt samla ihop kompisgänget för en mysig helg tillsammans? Våra unika boenden runt om i Sverige bjuder på perfekta förutsättningar vid olika gruppresor.

Välj bland fler än 300 hotell, vandrarhem och fjällstationer, alla med sin egen karaktär. Oavsett vilket du väljer möts du av en engagerad värd som gör allt för att just er vistelse ska bli så lyckad som möjligt. Passa på att mötas och njuta i en personlig och naturnära miljö.

grupper_collage

Skicka förfrågan

Nyfiken på vad det kostar att göra ett grupparrangemang på någon av våra anläggningar? Via vår gruppförfrågan här på hemsidan kan du enkelt få en prisuppgift för just din grupp. Offertformuläret hittar du på respektive anläggningssida. Du kan även hitta anläggningar via karta

Hyr hela huset

Vårt koncept Hyr hela huset är ett perfekt alternativ för både små och stora sällskap som vill träffas i hemtrevlig miljö. Här får ni exklusiv rätt till en hel anläggning, med både bäddar och allmänna utrymmen.

Speciella önskemål

Planerar du bröllop, en träningsresa för idrottslaget eller ett spännande äventyr tillsammans med skolklassen? Då får du inte missa våra spännande inspirationstips för bröllop, träning- och klassresor.

Upptäck möjligheterna som grupp hos STF!

Oavsett vilken typ av grupp ni är finns något som passar alla