Just nu är det många som ringer till oss och vi har därför längre väntetider än normalt. Information från STF med anledning av coronaviruset hittar du här. STF drabbas precis som hela samhället av coronakrisen. Läs här hur du kan hjälpa.

Fint dukat bord i naturen

Hyr hela huset

Vårt koncept Hyr hela huset är ett perfekt alternativ för små och stora sällskap som vill träffas i hemtrevlig miljö. Här får ni exklusiv rätt till ett helt boende, med både bäddar och allmänna utrymmen. Lagar mat gör ni tillsammans i gästköket. Vill ni hellre ha allt ordnat erbjuder många av våra boenden möjlighet till helpension, aktiviteter och andra serviceupplägg.

"Fantastiska omgivningar, en mysig trädgård och ett helt hus alldeles för oss själva. Ett perfekt upplägg!"

Prisförslag för grupper

Nyfiken på vad det kostar att hyra hela huset? Du kan snabbt få en prisuppgift genom att göra en förfrågan på boendets egna sida, under rubriken ”Gruppförfrågan”.

Hitta boende via karta

HYR HELA HUSET

Spana in inspirationsförslag från några av våra boenden där du kan hyra hela huset.