Just nu är det många som ringer till oss och vi har därför längre väntetider än normalt. Information från STF med anledning av coronaviruset hittar du här. Vi befinner oss i ett akut ekonomiskt läge och nu kämpar vi för att rädda vår 135-åriga förening. Läs här hur du kan hjälpa.

STF Vickleby/Bo pensionat

Naturdagar på Öland - 3 dagar

Bo Pensionat, naturskönt beläget invid Alvarkanten, passar perfekt som utgångsplats vare sig du vill skåda fågel, fiska havsöring, krypa efter orkidéer, cykla eller vandra. Här finns aktiviteter för alla smaker.

I pittoreska Vickleby bor du vid en av Sveriges vackraste bygator och granne med Ölands Alvar. Här kan du botanisera bland orkidéer, vandra på Alvaret, bada i Sundet, cykla på oändliga småvägar, skåda fågel eller fiska havsöring. Eller kanske testa på lite av varje - här finns aktiviteter för alla. Vi tipsar gärna om våra personliga favoriter på ön utifrån intresse. Efter en avkopplande dag i naturen njuter du av middag i restaurangen som serverar säsongsbaserad, närproducerad mat från det Öländska skafferiet.

I priset ingår
Boende i tre nätter