STF Vickleby/Bo pensionat

Naturdagar på Öland - 3 dagar

Bo Pensionat, naturskönt beläget invid Alvarkanten, passar perfekt som utgångsplats vare sig du vill skåda fågel, fiska havsöring, krypa efter orkidéer, cykla eller vandra. Här finns aktiviteter för alla smaker.

I pittoreska Vickleby bor du vid en av Sveriges vackraste bygator och granne med Ölands Alvar. Här kan du botanisera bland orkidéer, vandra på Alvaret, bada i Sundet, cykla på oändliga småvägar, skåda fågel eller fiska havsöring. Eller kanske testa på lite av varje - här finns aktiviteter för alla. Vi tipsar gärna om våra personliga favoriter på ön utifrån intresse.
Efter en avkopplande dag i naturen njuter du av en två rätters pensionatsmiddag i vår restaurang. Vi serverar säsongsbaserad, närproducerad mat från det Öländska skafferiet.

I priset ingår
Boende i tre nätter