Just nu är det många som ringer till oss och vi har därför längre väntetider än normalt. Information från STF med anledning av coronaviruset hittar du här. STF drabbas precis som hela samhället av coronakrisen. Läs här hur du kan hjälpa.

jämtland

Boende Jämtland och Härjedalsfjällen

Jämtland och Härjedalsfjällen sträcker sig från Funäsdalen i söder till Storlien i norr. Här hittar du över 50 mil spännande skid- och vandringsleder. Vandra Storulvån till Ramundberget, eller fira in nyåret i någon av fjällstugorna i Vålådalen.

Åk offpist i Åre eller gå på topptur på Sylarna eller Helagsfjället. Här hittar du den moderna klassikern Jämtlandstriangeln som går mellan fjällstationerna Storulvån, Sylarna och Blåhammaren. Jämtlandstriangeln är ett äventyr för såväl den riktigt rutinerade som för den absoluta nybörjaren. Boka något av våra boenden, kurser och aktiviteter redan i dag!