För närvarande har vårt onlinebokningssystem driftstörningar. Vi arbetar med att lösa problemet så fort som möjligt. Tack för ditt tålamod!

STF Storulvån Fjällstation

Storulvån - Familjefjäll på egen hand

Naturen är en fantastisk lekplats, ta med familjen ut och upptäck vad fjällvärlden har att erbjuda! Tillsammans skapas fantastiska fjällminnen och upplevelser som ni tar med er för resten av livet.

På Storulvåns familjära fjällstation omges ni av milsvid utsikt över den Jämtländska fjällvärlden med både spetsiga fjäll och mjuka runda höjder, perfekta att utforska tillsammans. Här är barnen och fjället i fokus! Med en klätterklippa inomhus och fjällets eget äventyrsland utanför dörren väntar aktivitetsfyllda dagar men också utrymme för avkoppling och mycket god mat.

Vid ankomst får ni ett aktivitetskit som innehåller mängder med förslag på aktiviteter, lekar och turförslag som ni gör på egen hand. Varva lärorika aktiviteter med prestationslösa lekar ute på fjället och anpassa dagarna efter väder och barnens förmåga med fokus på att ha kul.

I priset ingår:
Boende i fyra nätter
Linneset
Helpension
Aktivitetskit (se program)

Bra att veta:
Se detaljerad information och förslag på packning i programmet.

Kategorier:

Familjeaktivitet Fjällvandring Sommar Vandring