Just nu är det många som ringer till oss och vi har därför längre väntetider än normalt. Information från STF med anledning av coronaviruset hittar du här. STF drabbas precis som hela samhället av coronakrisen. Läs här hur du kan hjälpa.

Medlems­inloggning

Välkommen till STFs medlemssidor! Här kan du som är medlem i STF logga in för att ta del av dina medlemsförmåner och göra enklare medlemsärenden.

När du har loggat in ser du alla aktuella medlemsförmåner, och hur du gör för att ta del av dem. Här finns bland annat länken för att boka SJ-biljetter till rabatterat pris. Här hittar du också tidningen Turist som e-tidning, vilket betyder att du kan läsa tidningen från pärm till pärm – fast på din skärm. Du kan även göra enklare medlemsärenden som att välja vilken lokalavdelning du vill tillhöra och göra adressändring om du flyttar.

Önskar du hantera dina onlinebokningar av boende eller aktiviteter gör du det som vanligt under Min bokning.