Buss åker genom skogslandskap

Medlemsrabatt på bussresor

Med Härjedalingen och MasExpressens expressbussar åker du snabbt och bekvämt mellan Stockholm och Dalarna, Hälsingland, Härjedalen samt Jämtland. Och som medlem i STF får du 15% rabatt på alla resor!

Hur du använder rabattkoden

1. Rabattkoden hittar du på sidan med alla dina medlemsförmåner. (Kräver inloggning).
2. Resan bokas därefter på Mohlins Expressbuss hemsida genom att du fyller i rabattkoden i samband med bokning genom att trycka på plustecknet (+) i vänstra hörnet. Se bild nedan.

För exakt tidtabell, mer information och bokning kan du besöka Mohlins Expressbuss hemsida.

Tänk på att du inte kan använda rabatten

• i kombination med andra erbjudanden eller kampanjer
  • vid ombokning av biljett (Kampanjkoden går endast att nyttja vid första köptillfället och gäller alltså ej vid ombokning av resa, då gäller ordinarie biljettpris och prisskillnaden betalas i samband med ombokningen.)
  • när du bokar tillägg, som t.ex. cykel och skidor
  • vid köp av voucher/presentkort
  • på hyra av egen buss
  • på moms och bokningsavgift

Logga in och boka

Bli medlem i STF

För dig som vill upptäcka Sverige. Och för dig som vill få andra att upptäcka.

Bli medlem nu!