Just nu är det många som ringer till oss och vi har därför längre väntetider än normalt. Information från STF med anledning av coronaviruset hittar du här. Vi befinner oss i ett akut ekonomiskt läge och kämpar nu för att rädda vår 135-åriga förening. Läs här hur du kan hjälpa.

Boende i stadsmiljö

Sverige har fler än 130 städer, var och en med sin alldeles egna prägel. Upplev något nytt, promenera andra gator än hemma och utforska små till stora pärlor - kanske precis i ditt närområde. Den bästa resan är inte alltid den längsta.

Äventyr nära ditt boende

Välkommen på upptäcktsfärd i vårt ovanligt avlånga land! För dig som längtar efter en weekend i Sverige finns många alternativ. Utforska kaféstaden Alingsås tillsammans med en kaféguide eller gå på konsert på Storsjöyran i Östersund. Besök Älgens hus i Umeå eller promenera längs medeltida gator i Sveriges äldsta stad Sigtuna. Hos STF hittar du vandrarhem och hotell i både små och mellanstora städer. Boka något av våra boenden redan i dag!

Upplevelser i Sverige