STF Grövelsjön Fjällstation

Grövelsjön - Yoga och Vandring

Andas in...andas ut. Starta dagen med en energigivande yoga som väcker både kroppen och sinne vilket gör dig redo för att möta dagen. Efter frukost snörar vi på oss kängorna, hänger på oss ryggsäcken och vandrar ut på fjället

Vi tar oss lugnt genom vackra skogar med fjällbjörk och flerhundraåriga tallar, upp mot trädgränsen och vidare mot omkringliggande toppar. Livet är sällan så enkelt som ute på tur med allt man behöver i ryggsäcken, i gott sällskap. Efter vandringen låter vi återigen våra kroppar sträcka på sig i ett välgörande yogapass. på kvällen äter vi gemensam middag i fjällstationens kravmärka restaurang med utsikt över de norska fjälltopparna.

I priset ingår:
-Logi 3 nätter
-Helpension
-Slutstäd
-Yogaledare & Fjällguide

Förkunskapskrav:
Alla kan delta på yogan utifrån sina förutsättningar. Du behöver ha fysik för att klara av att vandra i lugnt tempo med dagspackning.

Bra att veta:
För bokningsvillkor, se informationsblad.

Kategorier:

Fjällvandring Hälsa & harmoni Höst Vandring