STF Storulvån Fjällstation

Storulvån - Helpension

Vacker natur, frisk luft, god mat och bekvämt boende. Upplev sommaren hos oss på Storulvån. Detta är ett erbjudande för dig som vill planera dina egna dagar och själv välja längden på din fjällvistelse.

Starta varje morgon med en härlig frukostbuffé innan du ger dig ut på fjället. Vill du ha tips inför dagens tur finns personalen i receptionen tillgänglig och delar med sig av sina bästa smultronställen i området. Efter en härlig dag ute på fjället finns tid för avkoppling på fjällstationen. Hos oss bor du i bekväma hotellrum och njuter av vällagad mat. För dig som vill vandra, springa, jobba på distans eller bara vara!

I priset ingår:
-Boende med del i vald rumstyp
-Helpension
-Linne och slutstädning
-Bastu
-Information om dagsturer och sevärdheter
-Wifi

Förkunskapskrav:
Inga förkunskaper krävs. Du vistas hos oss på egen hand och väljer turer och aktiviteter efter din nivå och dagsform.

Bra att veta:
Erbjudandet gäller vid bokning min 2, max 5 nätter
Avbokning kan ske fram till 7 dygn innan ankomst. Därefter sker ingen återbetalning av erlagt belopp.

Kategorier:

Fjällvandring Höst Sommar Vandring