STF Grövelsjön Fjällstation

Grövelsjön - Familjevecka

Tillsammans med fjällguider gör vi upptäcktsfärder på fjället, utforskar den forsande bäcken, ser långt från bergets topp, spanar efter renar och för den som vågar ett svalkande dopp i någon fjällsjö.

Denna vecka riktar sig till familjer med barn från ca 6 år som vill uppleva, utvecklas, leka och njuta i Grövelsjöfjällens variationsrika fjällnatur. Under veckan gör vi turer till fots, paddlar kanot, leker, övar navigering och provar att vada över strömmande vatten. Vi bor bekvämt på fjällstationen och utnyttjar dagarna till att göra kul och utvecklande aktiviteter på fjället. Välkommen på fjälläventyr med familjen.

I priset igår:
Logi, helpension och aktiviteter enligt program. Utrustning ingår att låna för vissa aktiviteter.

Bra att veta:
Har inte minimiantal uppnåtts senast 30 dagar innan arrangemangets start kan arrangemanget komma att ställas in. Avbokning kan ske fram till 30 dagar innan ankomstdag, därefter sker ingen återbetalning.

Kategorier:

Familjeaktivitet Fjällvandring Sommar Vandring Vandring med barn