Just nu har vår fjällbokning och kundtjänst långa svarstider eftersom så många vill nå oss. Alla bokningsbara övernattningar kan du boka själv direkt här på webbplatsen. Hittar du inte det du söker behöver du ändra datum. Läs mer om hur vi anpassat för att kunna välkomna dig tryggt i sommar här och hur du kan stötta STF här.

STF Grövelsjön Fjällstation

Grövelsjön - Familjefjäll på egen hand

Ta med familjen och utforska fjällmiljön runt Grövelsjön fjällstation. Här finns oändligt mycket att göra för såväl stora som små fjälläventyrare.

Grövelsjöfjällens variationsrika miljö är en perfekt plats för lek, äventyr och gemenskap. Här finns fjällvidder så långt ögat kan nå, porlande bäckar, fjällsjöar att bada eller fiska i och oändligt med stigar att vandra och springa på. Ett perfekt basläger för härliga fjälläventyr, som du når smidigt med bil eller kollektivtrafik. Njut av aktivitetsfyllda dagar, avkoppling och god mat. En mängd förslag på familjevänliga aktiviteter ni kan göra på egen hand finns i programbladet.

I priset ingår:
- Boende i minst tre nätter
- Frukost, lunch/lunchpaket och 2-rätters middag (varmrätt och dessert)
- Slutstädning
- Linne och handduk ingår i rum med dusch/WC

Förkunskapskrav:
Förkunskapskraven varierar mellan aktiviteterna, se program.

Bra att veta:
Paketet går att boka med minst 3 nätter och med ankomst när som helst under perioden.

Kategorier:

Familjeaktivitet Fjällvandring Vandring