Familjeaktiviteter

Drömmer ni om spännande upptäcktsfärder, bus och mängder av tillsammanstid? På våra mest familjevänliga boenden blir upplevelserna lättillgängliga och det finns tid att umgås. Kanske blir de enkla äventyren de mest minnesvärda, som att dricka vatten direkt från bäcken, göra hinderbana av skogens fallna träd eller laga mat över öppen eld. Ta med barnen på små expeditioner i skog och mark eller välj familjepaket där ni tillsammans med guide upptäcker naturen på ett tryggt och roligt sätt.

Våra mest familjevänliga boenden

• Ligger naturnära i anslutning till skog, fjäll eller kust med lättillgängliga äventyr runt hörnet.
  • Erbjuder boende i familjerum med rabatterade boendepriser för barn. Boenden med restaurang erbjuder även rabatterade barnpriser på måltider.
  • Erbjuder lättillgängliga familjeaktiviteter utomhus.
  • Har tillgång till spel, barnböcker, lekhörna eller dylikt om vädret skulle vara extra busigt någon dag.
  • Möjliggör lån eller hyra av barnsäng och barnstol.

Familjevänliga boenden

Spännande äventyr för små och stora upptäckare runt knuten, här trivs familjer extra bra!

De enkla äventyren blir ofta de mest minnesvärda. Att dricka vatten från en fjällbäck, laga mat över öppen eld eller ge sig ut och spana efter stjärnor på en mörk vinterhimmel.