Grövelsjön – Löparläger med Sportkullan

2024-08-22 2024-08-25
Pris från: 5870 kr | Medlem i STF | Boende ingår

Med STF Grövelsjön Fjällstation som startpunkt börjar stigarna och löp-äventyret direkt utanför entrén. Tillsammans med erfarna ledare från Sportkullan erbjuder vi ett löparläger för dig som vill bli en starkare och mer effektiv stiglöpare.

Här sänker vi kraven och öppnar upp möjligheten till att upptäcka fjällen på nya sätt. Vi strävar inte efter fart och distans utan fokuserar på grunderna som gör att du kan ta löpningen till nästa nivå. Genom att balansera löpstyrka och löpteknik minskar risken för skador samtidigt som du utvecklas till en bättre stiglöpare som kan njuta ännu mer av att springa ute i naturen.

Vi anpassar nivån utifrån deltagarnas förmåga och delar upp gruppen om det behövs. Du är välkommen att delta oavsett om målet är att hitta inspiration med hjälp av erfarna ledare eller andra löparintresserade deltagare, utveckla dina kunskaper inom stiglöpning, tränar inför ett lopp eller bara vill åka på en löparresa.

Genom att kombinera aktiva träningsdagar i Grövelsjöfjällens unika landskap och återhämtning på fjällstationen med välsmakande måltider i vår restaurang skapar vi minnesvärda upplevelser.

I priset ingår

• Logi 3 nätter
  • Helpension
  • Aktiviteter enligt program
  • Löparcoach/fjällguide
  • Slutstäd

Bra att veta

• Reslängd/tid: 3 dagar, 3 nätter
  • Gruppstorlek: Min 8 / Max 30
  • Avbokningsvillkor: För bokningsvillkor, se informationsblad
  • Åldersgräns: Åldersgräns: 16 år (i målsmans sällskap)
  • Guide: Fokuserar på teknik och utveckling, inte bara fjällöpning

Grövelsjön – Löparläger med Sportkullan

Aug

Aug

Pris från:

Medlem i STF | Boende ingår

Sök & boka

Plats och kontakt

Hitta till boendet

GPS-koordinater:

N62.098662728395°, E12.312335093115°

Behöver du hjälp med bokningen?

Grövelsjön - Löparläger med Sportkullan