Jämtlandstriangeln – Senior med guide

2024-09-02 2024-09-12
Pris från: 6845 kr | Medlem i STF

Jämtlandstriangeln är en äkta fjällklassiker och denna turen är speciellt anpassad för dig över 55 år. Med guide vandrar vi mellan de kända fjällstationerna Storulvån, Blåhammaren och Sylarna.

Tillsammans med trevliga turkamrater och erfarna fjällguider skapas fantastiska minnen och upplevelser som du bär med dig resten av livet. Vi njuter av matsäck ute, milsvida utsikter, porlande fjällbäckar och frisk fjälluft. Med trötta ben kan du luta dig tillbaka och koppla av i bekvämligheten på fjällstationerna. Avnjuta en värmande bastu, vila och umgås med likasinnade innan vi njuter av en gemensam middag.

På Storulvån och Sylarna äter vi vällagad middag i deras restauranger, och på Blåhammaren lagar vi mat tillsammans i självhushållningskök.

Vi ser fram emot att göra denna vandringsklassiker tillsammans med dig!

I priset ingår

• Boende i tre nätter
  • Helpension
  • Guide
  • Vindsäck, liggunderlag och sjukvårdsutrustning

Bra att veta

• Reslängd/tid: 4 dagar, 3 nätter
  • Gruppstorlek: Min 4 / max 10
  • Avbokningsvillkor: För bokningsvillkor, se informationsblad
  • Åldersgräns: Rekommenderad ålder: 55+
  • Guide: Ca 1 vecka innan turen/kursen kontaktas alla deltagare via mail för att stämma av ev. frågor
  • Förkunskapskrav: Jag har god kondition och kan vandra flera dagar i rad i kuperad terräng, ca 15-20 km, med en packning på ca 10-12 kg

Jämtlandstriangeln – Senior med guide

Pris från:

Sök & boka

Plats och kontakt

Hitta till boendet

GPS-koordinater:

N63.168754°, E12.369768°

Behöver du hjälp med bokningen?

Jämtlandstriangeln - Senior med guide