STF Pinetree Lodge

Grupper

Alla behöver speciella ögonblick. Semester är mer än bara ett äventyr; det handlar om att skapa minnen för livet.

Från födelsedagar till bröllop – låt oss skapa det perfekta minnet. Vi hjälper er att planera för en oförglömlig stund. Fria till din älskade under en stjärnfylld himmel och spendera natten i vår Aurora Hideaway. Fira födelsedag tillsammans med vänner och familj i vår kåta. Njut av en privat stund i vår sauna och jacuzzi. Speciella stunder skapar minnen för livet!

Ta en paus från kontoret i en helt ny miljö. Vi erbjuder teambuildingevenemang med GPS Geocache-äventyr, kockduell, paintball och mer. Ta med ditt team på ett äventyr som de sent glömmer.

Vi har ett fullutrustat konferensrum med plats upp till 40 personer. Vår anläggning är perfekt för företag och grupper.

Ge mig gärna förslag på liknande STF-anläggningar om det är fullt hos er