STF Villa Akvarellen B&B

Boende

Vi är ett litet familjärt B&B med totalt elva rum. Alla rum är renoverade i ljusa toner med slipade, lackade trägolv och bekväma bäddade sängar. Dusch & wc är gemensamma och finns i anslutning. Totalt finns det fyra toaletter i huset. Två på andra plan, en på entréplan och en i källarplan. På andra plan finns också en dusch.

Vi vill att du ska känna dig som hemma, och huset bjuder på flera gemensamma utrymmen. Vi har mysiga TV-hörnor både på entréplan och andra våningen och vår frukostmatsal och glasveranda finns tillgängliga under eftermiddag/kväll. I källaren finns en bastu, relax och två duschar att nyttja fritt. Välj mellan våra olika typer av rum:

Små dubbelrum
Våra små dubbelrum är ca 10 kvm stora och har två separata sängar som står ihop. Sängarna kan givetvis flyttas isär om man vill. Alla rum har slipade, lackade trägolv och i rummet finns två stolar, ett mindre bord och garderober. Alla rum delar på de badrum & duschar som finns i huset.

Mellan dubbelrum
Våra Standard dubbelrum är ca 15-20 kvm stora och har två separata sängar som står ihop. Sängarna kan givetvis flyttas isär om man vill. Alla rum har slipade, lackade trägolv och i rummet finns två stolar, ett mindre bord och garderober. Alla rum delar på de badrum & duschar som finns i huset.

Stora dubbelrum
Våra Stora dubbelrum är ca 30 kvm stora. Vill ni bo fler än 2 personer är detta kategorin för er, då det här går sätta in extrabädd. Rummet har två separata sängar som står ihop. Sängarna kan givetvis flyttas isär om man vill. Alla rum har slipade, lackade trägolv och i rummet finns två stolar, ett mindre bord och garderober. Alla rum delar på de badrum & duschar som finns i huset.

Ge mig gärna förslag på liknande STF-anläggningar om det är fullt hos er