STF Skäralid Vandrarhem

Mer om STF Skäralid Vandrarhem

Nationalparken är ett av de mest besökta turistmålen i södra Sverige. Om du tycker om att vara ute i naturen och vill upptäcka ett spännande och unikt område, samtidigt som du bor i en lugn och trivsam miljö, då har du hamnat på rätt ställe! Vi är även alternativet för dig som vill ha nära till allt i Skåne eftersom Skäralid är en perfekt utgångspunkt. Härifrån är det nära till det mesta och det finns massor av spännande utflyktsmål.

Skäralids Camping & Vandrarhem är familjeägd och har som målsättning att erbjuda dig en angenäm vistelse med många fina upplevelser. Hos oss upplever du en personlig service i en ombonad och trivsam miljö.

Välkommen till oss!

Elisabeth Loftán med familj

Ge mig gärna förslag på liknande STF-anläggningar om det är fullt hos er