STF Nora/Åkerby Herrgård Hotell

Grupper

STF Åkerby Herrgårds harmoniska miljöer passar utmärkt för möten, konferenser, kurser, läger och kalas. Anläggningen består av flera olika byggnader som kan nyttjas utifrån era behov. Det som gör vår anläggning unik är att här finns allt på samma plats; trevligt boende med sjöutsikt, god mat, lokaler, möjligheter till aktiviteter personlig service och miljöer att trivas i ute och inne. Våra mötesrum rymmer mellan 40 – 350 personer och i våra grupprum kan upp till 20 personer mötas. Vår stora nya aktivitetslokal – danslokal är utmärkt för kurser, konferenser, läger och fester. Vi erbjuder förmånliga priser till föreningar och grupper

Vi samverkar med många olika aktörer runt omkring vilket ger unika möjligheter att erbjuda våra grupper intressanta och berikande upplevelser och aktiviteter.

Varmt välkommen till oss!

Ge mig gärna förslag på liknande STF-anläggningar om det är fullt hos er