STF Helsingborg/Miatorp Hotell

Bo mellan knutpunkten Helsingborg och den genuina fiskebyn Råå. På STF Helsingborg/Miatorp Vandrarhem & Hotell bor du bekvämt, oavsett om du väljer hotell eller vandrarhem. Samtliga rum har egen dusch/ toalett och TV, och du möts alltid av en bäddad säng. På hotellet ingår dessutom frukost, medan du på vandrarhemmet kan välja att fixa själv eller köpa till denna. Strosa i livliga Helsingborg eller besök vackra utflyktsmål som Sofiero Slott.

Telefon: +46-42131130
E-post: boka@miatorp.nu
Antal bäddar: 76-100
Adress: Planteringsvägen 71, 25230 Helsingborg
Öppettider: 2019: 2/1-23/12 2020: 2/1-23/12
Incheckning (tidigast): 17:00
Utcheckning (senast): 10:30

Vår service

• Frukost året runt
  • Tillgänglighetsanpassad
  • Wifi
Läs mer om service
  • Frukost året runt

Frukost finns att köpa året runt.

• Tillgänglighetsanpassad

Boendet följer de riktlinjer som tidigare fanns rekommenderade av organisationen DHR. DHR arbetar inte längre med denna typ av riktlinjer vilket gör att vi inom STF håller på att arbeta fram en egen standard för tillgänglighetsanpassning som tydligt visar dig som gäst vad du kan förvänta dig av ett tillgänglighetsanpassat boende inom STF. Tills dess att vi är klara med de nya riktlinjerna rekommenderar vi dig att ta direktkontakt med boendet för att säkerställa att tillgängligheten stämmer överens med dina behov.

• Wifi

Wifi i allmänna lokaler och/eller på rummet.

Hållbarhet

Hållbarhetslöftet
Läs mer om hållbarhet
  • Hållbarhetslöftet

Anläggningen har avgett STFs Hållbarhetslöfte om att arbeta hållbart i den dagliga driften.

Mer om Boende i stadsmiljö

Sverige har fler än 130 städer, var och en med sin alldeles egna prägel. Upplev något nytt, promenera andra gator än hemma och utforska små till stora pärlor - kanske precis i ditt närområde. Den bästa resan är inte alltid den längsta.

Ge mig gärna förslag på liknande STF-anläggningar om det är fullt hos er

Flera boendealternativ

Den här anläggningen erbjuder fler boendealternativ.

Läs mer och boka