STF Edsåsdalen Fjällstation

Grupper

Edsåsdalen ligger vid foten av Renfjället, ett stenkast från Åre. Byn ligger vid foten av Renfjället och här tar vägen slut. Ingen genomfartstrafik och fjällnaturen utanför dörren. En bra början på en träff med arbetskamrater, träningskompisar eller fester och bröllop med släkt och vänner!

I vår vackra fjällmiljö finns utmärkta möjligheter att skapa upplevelser utomhus. Den friska fjälluften är bra för hälsan och kreativiteten. Mitt i byn ligger ombonade Köjagården och vandrarhemmet Renfjällsgården. Utanför dörren finns vandringsleder, kåtor, längdskidspår, backar och Renfjällets backrestaurang som ingredienser i en upplevelserik vistelse.

Med lyhördhet, kreativitet och omtanke skapar vi tillsammans en upplevelse utifrån era behov. Året runt tar vi emot konferenser, tränings- och vandringsgrupper, konfirmandgrupper samt bröllop och födelsedagsfester.

Ge mig gärna förslag på liknande STF-anläggningar om det är fullt hos er