STF Hemavan Fjällstation

Topptursvecka i Hemavan 2023

En topptursvecka med fokus på njutning och att komma långt bortanför liftburen skidåkning. Vårt mål är inte de högsta och brantaste åken men alltid de vackraste.

Boka och betala före årsskiftet till 2022 års pris.

Vi letar inte de brantaste åken utan fina åk som skall passa både erfarna åkare som vill ut och njuta med likasinnade och den som inte åkt jättemycket innan men nu vill pröva på något nytt. Du måste som sagt inte vara ett skidproffs men det är bra om du har provat på offpiståkning tidigare och har ett sug efter att utvecklas.

Vi startar med introduktion på kvällen den 23/4. Den 28/4 är hemresedag och för de som har en kort resväg och önskar kan vi tipsa om en kortare tur.

I priset ingår:
Boende i flerbäddsrum (2-4 pers) i fem nätter
Helpension från middag den 23/4. OBS! meddela allergier!
Guider. Transporter i området. Liftkort de dagar det krävs för turen.

Vill du vara garanterad enkel eller dubbelrum kan detta bokas mot tillägg. Vill du komma några dagar tidigare eller stanna längre över Valborgshelgen går det bra men det måste bokas separat.

Vi reserverar oss för mindre förändringar av datum och innehåll. Tveka inte att höra av dig med frågor.

Kategorier:

Skidåkning Vinter

23 Apr 2023 - 28 Apr 2023

Pris från:

6995 kr

Medlem i STF | Boende ingår Per person i flerbäddsrum. Städning och sänglinne ingår ej.