STF Grövelsjön Fjällstation

Grövelsjön - Jul & Nyår

Den 22 december påbörjar vi ett julfirande i vinterskrud som sedan övergår till ett nyårsfirande i äkta fjällanda. Låt oss ta hand om julstök och förberedelse så kan du fokusera på att njuta av den stämningsfulla högtiden tillsammans med familjen.

Under perioden kan du följa med på flertalet guidade aktiviteter i vinterfjällen, avnjuta god mat i restaurangen och mysa av gemenskapen framför brasan i våra sällskapsrum. Julfrukost, julbrunch, fikabuffé och traditionellt julbord serveras på julafton. Däremellan erbjuds en guidad skidtur som är tillbaka lagom innan Kalle sänds på tv och såklart håller även vi utkik efter tomten och hans renar. Det nya året skålar vi tillsammans in efter en festlig middag och aktiviteter i skidspåret. Varmt välkommen att fira jul och nyår med oss på Grövelsjön Fjällstation.

I priset ingår:
- Logi i eget rum med slutstäd
- Helpension från middag ankomstdag till lunch/lunchpaket avresedagen
- Linne och handduk ingår i rum med dusch & wc
- Under perioden erbjuds aktiviteter och guidade turer

Bra att veta:
För bokningsvillkor, se informationsblad