STF Röstånga/Villa Söderåsen B&B

Vandringspaket på STF Villa Söderåsen

Upplev den mäktiga naturen i Söderåsens nationalpark eller närliggande naturreservat och strövområden till fots. Vandra i böljande bokskog, utmed branta rasraviner av mäktiga förkastningar och längs livliga vattendrag. Sluta dagens etapp hemma i mysiga Villa Söderåsen.

Vandringspaket på STF Villa Söderåsen
Upplev den mäktiga naturen i Söderåsens nationalpark till fots. Vandra i böljande bokskog, utmed branta rasraviner av mäktiga förkastningar och längs livliga vattendrag. Nationalparkens ena entré och flera vandringsleder finns direkt bakom knuten av Villa Söderåsen, likaså en av Skåneledens etapper med totalt mer än 100 mil underbar natur. I närheten av Villa Söderåsen finns inte enbart nationalparken utan också vulkanen och natureservatet Jällabjär samt Klåveröds strövområde- Se mer här: http://www.villasoderasen.com/naturen/
I paketet ingår:

Övernattning två nätter
Bäddat och klart med ekologiska sängkläder samt handdukar och badlakan på rummet vid ankomst
Slutstäd
KRAV certifierad frukostbuffé
Matsäck (görs av frukostbuffén inkl. smörgåsar, ägg, frukt & fyll på din termos med kaffe/te)
Vandringskarta med tips
Lån vid behov av termos, vattenflaska, smörgåslåda & sittunderlag

Paketpris till STF medlemmar:

Två nätter i enkelrum med vandringspaket: 1900 kr.
Två nätter för två personer i delat dubbelrum med vandringspaket: 2500 kr (1250 kr/pers. och 645 kr/natt)
Två nätter för två personer i delat familjerum/största rummet med vandringspaket: 2800 kr (1400 kr/pers och 700 kr/natt)
Två nätter för tre personer i delat familjerum/största rummet med vandringspaket: 3200 kr (1067 kr/pers och 534 kr/natt)
Två nätter för fyra personer (max 3 vuxna) i delat familjerum/största rummet med vandringspaket: 3600 kr (900 kr/pers och 450 kr/natt)