Denna produkt är inte längre tillgänglig

Storulvån – Topptursdagar

2024-03-01 2024-03-17
Boendets huvudsida:
STF Storulvån Fjällstation
Pris från: 6135 kr | Medlem i STF | Boende ingår

Häng med på tre fullspäckade skiddagar i fantastiska Snasahögarnas massiv. Detta är helgen för dig som vill fokusera på skidupplevelsen, och få ut mest möjliga åk varje dag.

Under denna helg letar vi de bästa skidåkningen i massivet Snasahögarna, där potentialen för varierad skidåkning är fantastisk. Vi njuter av höjdmeter och hela dagar ute på fjället. På kvällarna får benen vila medans vi äter gott och sover bekvämt på Storulvåns fjällstation.

I priset ingår

• Boende två nätter i vald rumstyp
  • Linneset och handduk
  • Slutstäd
  • Helpension
  • Fjällguide
  • Vindsäck och första hjälpen

• Reslängd/tid: 3 dagar
  • Gruppstorlek: Min 4 / max 6
  • Avbokningsvillkor: För bokningsvillkor, se informationsblad
  • Åldersgräns: Åldersgräns: 16 år i målsmans sällskap
  • Guide: Ca 1 vecka innan turen/kursen kontaktas alla deltagare via mail för att stämma av ev. frågor.
  • Förkunskapskrav: Förkunskapskrav: God kondition, klarar av fysisk aktivitet under flera timmar/dagar, god skidåkare/snowboardåkare offpist, van att gå topptur samt grundläggande kunskaper kring kamraträddning och lavinförståelse.

Aktivitet

Storulvån – Topptursdagar