Topptursdagar Sylarna

Sylarnas fjäll erbjuder bland de bästa toppturerna i Sverige! Häng med på fyra maxade skiddagar i det mäktiga massivet där potentialen för skidåkning i alpin miljö är fantastisk. Stort, smalt, flackt, brant, det finns åk som passar alla smaker.

Detta är turen för dig som har gått på topptur förut och känner dig bekväm med långa dagar och utmanande skidåkning. Under trygg och engagerad ledning av våra guider söker vi upp de bästa åken för dagen. Vi bor, bastar och äter god mat på Sylarnas Fjällstation som är den perfekta utgångspunkten för våra skidäventyr.

I priset ingår:
Boende i tre nätter, helpension, guide, vindsäck, första hjälpen

Förkunskapskrav:
God kondition, klarar av fysisk aktivitet under flera timmar/dagar, god skidåkare/snowboardåkare, van att gå topptur samt grundläggande kunskaper kring kamraträddning och lavinförståelse.

Bra att veta:
Bandvagn (Fjällexpressen) bokas separat via 010-190 23 60 eller fjallbokning@stfturist.se. Ca 1 vecka innan turen kontaktas alla deltagare via mail för att stämma av ev. frågor.

Kategorier:

Hälsa & harmoni Skidåkning Topptur Vinter