STF Medskog/Östra Ämtervik Vandrarhem

Bo mitt i den storslagna värmländska naturen. Mittemellan Selma Lagerlöfs Mårbacka och Geijersgården ligger det fridfulla vandrarhemmet. Du bor i stugor eller lägenheter med egen toalett, dusch och kök.

Telefon: +46-56532123
E-post: info@medskog.se
Antal rum: 14
Antal bäddar: 26-50
Adress: Medskog, 68696 Östra Ämtervik
Öppettider: 2019: 1/1-31/12 2020: 1/1-31/12
Öppettider (reception): 1/1- 31/12

Vår service

• Endast kontantbetalning
  • Frukost året runt
  • Guider
  • Tillgänglighetsanpassad
Läs mer om service
  • Endast kontantbetalning

Betal- och kreditkorten accepteras inte.

• Frukost året runt

Frukost finns att köpa året runt.

• Guider

Guider finns att hyra.

• Tillgänglighetsanpassad

Boendet följer de riktlinjer som tidigare fanns rekommenderade av organisationen DHR. DHR arbetar inte längre med denna typ av riktlinjer vilket gör att vi inom STF håller på att arbeta fram en egen standard för tillgänglighetsanpassning som tydligt visar dig som gäst vad du kan förvänta dig av ett tillgänglighetsanpassat boende inom STF. Tills dess att vi är klara med de nya riktlinjerna rekommenderar vi dig att ta direktkontakt med boendet för att säkerställa att tillgängligheten stämmer överens med dina behov.

Mer om Naturnära

Den svenska naturen är storslagen och bjuder på allt från kustlandskap till fjäll, grönskande ängar och täta skogar. Oavsett vart du befinner dig är det aldrig långt ut till naturen med obegränsade resurser för både aktivitet och vila.

Ge mig gärna förslag på liknande STF-anläggningar om det är fullt hos er