Just nu genomför vi uppdateringar på webbplatsen vilket kan medföra tillfälliga störningar. Tack för ditt tålamod!

STF Göteborg/Jonsered Le Mat Hotell

Välkommen till Le Mat i Jonsereds fabriker. Här väntar ett nybyggt Bed & Brekfast-hotell med närhet till både Partille och Göteborgs Centralstation. Passa på att njuta i loungen eller på takterrassen när vädret tillåter. Promenera gärna till badsjön eller till det vackra Jonsereds trädgård. Utnyttja närheten till Göteborg med dess rika utbud av kultur, shopping och upplevelser.

• Telefon: +46-313034750
  • E-post: jonsered@lemat.se
  • Antal rum: 27
  • Antal bäddar: 26-50
  • Adress: William Gibsons väg 1A, 43376 Jonsered
  • Öppettider: 2019: 1/1-31/12
  • Incheckning (tidigast): 16:00
  • Utcheckning (senast): 11:00
  • Öppettider (reception): 00-24

Vår service

• <1 km till badplats
  • Frukost året runt
  • Wifi
Läs mer om service
  • <1 km till badplats

Närmare än 1 km till badplats.

• Frukost året runt

Frukost finns att köpa året runt.

• Wifi

Wifi i allmänna lokaler och/eller på rummet.

Mer om Stadsmiljö

Sverige har över 130 städer, var och en med sin alldeles egna prägel. Upplev något nytt, promenera andra gator än hemma och utforska små till stora pärlor - kanske precis i ditt närområde. Den bästa resan är inte alltid den längsta.

Ge mig gärna förslag på liknande STF-anläggningar om det är fullt hos er

RÖSTA PÅ DIN FAVORIT OCH VINN EN ÖVERNATTNING

På vilket av alla STFs boenden trivs du allra bäst? Rösta på just din favorit till utmärkelsen Årets Kudde 2019, så har du samtidigt chansen att vinna en fri övernattning.

Läs mer och rösta här