STF Nora/Åkerby Herrgård Hotell

Naturnära paus i Berglagen

Koppla av i Bergslagens sagolika natur under din ledighet och nyttja skogens, vattnets och naturens välgörande kraft. Med god mat och bekvämt boende på Åkerby herrgård, får du förnyad kraft och energi.

Åkerby herrgård ligger mitt i Bergslagens magiska natur, några kilometer norr om Nora. Här finns skogar, sjöar, höjder och dalar som skapar upplevelser utöver det vanliga. Den trollbindande naturen bjuder in till vandring, promenader, bär- och svampplockning, bad och aktiviteter. Den avkopplande och harmoniska miljön här möjliggör att bara vara och hinna umgås med varandra.
Alla måltider ingår i paketet och även matsäck om man vill ta med.

Vi ger dig gärna tips och förslag på naturnära aktiviteter, kontakta Åkerby Herrgård för mer info.

I priset ingår:
Boende 2 nätter, del i dubbelrum
- Helpension. Från middag ankomstdagen till lunch avresedagen. Lunch och fika går bra att ta med ut som matsäck för den som önskar.
(Helpension:2 middagar, 2 luncher, 2 frukostar, 2 kaffe med hembakat)
- Sänglinne, handdukar och slutstäd ingår
Som boendegäst har du alltid tillgång till aktiviteter som ex. bastu i Smedjan, utegym, biljard, boule, krocket

Kategorier:

Hälsa & harmoni Höst Låglandsvandring Sommar Vandring Vår