par som ligger i sängen på långtidsboende

Långtidsboende med hemmakänsla

Flytta in på vårt personliga och centralt belägna boende i Stockholm. Här bor du prisvärt i ombonad miljö, med tillgång till gästkök och stadens bästa restauranger, shopping och nöjesutbud runt hörnet. Hemmakänsla med bästa läge helt enkelt!

langtidsboende två boende spelar biljard

I Stockholm erbjuder vi nu möjligheten att bo en längre period till ett mycket förmånligt pris. Perfekt för dig som jobbar eller studerar tillfälligt på annan ort, eller av annan anledning behöver ett boende i Stockholm.

Hos oss bor du personligt och får dessutom alla bekvämligheter du är van vid i ditt eget hem. Laga mat i gästköket, förvara matlådan i kylen, umgås i våra mysiga sällskapsrum och tvätta dina kläder i tvättstugan. Veckostädning och byte av sängkläder ingår även det. Vill du lyxa det på morgonen erbjuds frukost under hela din vistelse eller för enstaka dagar. Självklart har du även tillgång till snabbt wifi, både på rummet och i sällskapsrummen.

Boendet ligger centralt beläget, nära kommunikationer och stadens puls. Bo centralt och precis vid vattnet på Skeppsholmen i Stockholm.

Bästa möjliga läge i Stockholm. Från 9 990 kr / månad
rum för långtidsboende

"Prisvärt och trivsamt med tillgång till gästkök där du kan laga din egen mat."

Villkor

ERBJUDANDET GÄLLER FÖLJANDE BOENDE

VILLKOR

• Boende i eget rum med delad dusch och toalett på STF af Chapman & Skeppsholmen Vandrarhem
  • Boendeperiod 1 – 4 månader med uppsägningstid på 1 månad av bägge parter.
  • Städning samt byte av sängkläder och handduk på veckobasis.
  • Erbjudandet kan ej kombineras med andra rabatter
  • Djurrum och familjerum finns på förfrågan. Finns inte på alla boenden.
  • Förskottsbetalas månadsvis med kort.
  • För att nyttja erbjudandet behöver du vara medlem i STF. Är du inte redan medlem kan du enkelt bli det på vår medlemssida.

PRIS OCH BOKNING

• Från: 9 990 kr inkl moms per månad på STF af Chapman & Skeppsholmen Vandrarhem (med delad dusch och toalett). Begränsat med plats fram tom. 30 april 2023
  • Priserna ovan gäller för en person. Tillägg för ytterligare personer i samma rum, familjerum, hundrum och frukost.
  • Förfrågan skickas direkt till anläggningen via mail (se respektive boendesida för kontaktuppgifter).

Nyfiken eller vill veta mer? Slå respektive boende en signal eller titta förbi på en kopp kaffe så svarar vi gärna på dina frågor.

Prisvärt boende med bästa läge

Erbjudandet gäller på följande boende