STF Abisko Turiststation

Abisko - STF Aurora Sky Station Norrskensmiddag

En middag i ojämförlig atmosfär.

På 900 meters höjd serverar vi en middag med inslag från Lappland och det nordiska köket. Vi erbjuder utvalda vinpaket, öl eller alkoholfri dryck att köpa till. Allting kommer dit på samma sätt som du själv, med en 2 km lång stollift genom tystnaden till STF Aurora Sky Station uppe på berget Nuolja. Med eld i öppna spisen, en storslagen utsikt över Abisko och en rejäl chans att uppleva fantastiskt norrsken är det här en upplevelse utöver det vanliga.

Datum: 19/11 2021 - 20/3 2022

I priset ingår:
Middag på STF Aurora Sky Station
Guide
Linbanebiljett tur & retur
Varma kläder
STF Aurora Sky Station Night Visit

Bra att veta:
Vid bokning av någon av våra produkter på STF Aurora Sky Station, kan vi inte garantera att du kommer att se norrsken.
Avbokning kan ske fram till 14 dygn innan ankomst. Därefter sker ingen återbetalning av erlagt belopp.

Resealternativ

Läs mer om hur du tar dig till och från Abisko under fliken "hitta hit", direktlänk finner du här: https://www.svenskaturistforeningen.se/anlaggningar/stf-abisko-fjallstation/hitta-hit/

Kategorier:

Kultur & Stad Vinter