Just nu är det många som ringer till oss och vi har därför längre väntetider än normalt. Information från STF med anledning av coronaviruset hittar du här. STF drabbas precis som hela samhället av coronakrisen. Läs här hur du kan hjälpa.

Stor logga för Saltofolk 2020

Musikfestivalen i väglöst land

Med stor sorg i hjärtat måste vi meddela att årets Saltofolk ställs in på grund av coronapandemin. Det kommer att bli en efterlängtad festival som hålls 2021. Vi hoppas verkligen att vi ses då istället!

Saltoluokta har haft äran att stå värd åt magiska toner och dansande glädjeskutt varje år i hela 40 år. Vi är många som håller festivalen kär – all nuvarande och tidigare personal, musiker, stammisar, nya gäster och gamla gäster. Vi avstannar planeringen och peppen där vi är nu, och kommer plocka upp den så snart det här är över. Vi ser fram emot att ses på festivalen 2021!

Hälsningar från festivalarrangörerna Karin & Oline
Platschef Elin med personal

Har du redan gjort en bokning?

Du som vill avboka eller omboka kan kontakta fjallbokningen@stfturist.se, så kommer de hjälpa dig. Just nu har de extra mycket att göra och svar kan dröja något längre än vanligt. Hoppas du har överseende med detta.