Just nu är det många som ringer till oss och vi har därför längre väntetider än normalt. Information från STF med anledning av coronaviruset hittar du här. Vi befinner oss i ett akut ekonomiskt läge och nu kämpar vi för att rädda vår 135-åriga förening. Läs här hur du kan hjälpa.

Jämtlandstriangeln med guide

Jämtlandstriangeln är en äkta fjällklassiker. Följ med på en guidad tur via de kända fjällstationerna Storulvån, Sylarna och Blåhammaren. Vi skidar genom fjällbjörksskog och över kalfjäll och guiderna berättar om områdets spännande historia och natur.

Tillsammans med trevliga turkamrater och erfarna fjällguider skapas minnen och upplevelser för livet. Kalfjället bjuder på milsvid utsikt över stora delar av den Jämtländska fjällvärlden med både branta fjäll och mjuka höjder. De familjära fjällstationerna bjuder på personligt bemötande och god komfort. Varje dag avslutar vi med en lång och god middag med något gott i glaset. Vi ser fram emot att göra denn klassiska tur tillsammans med Dig!

Datum: 9-12/3, 16-19/3, 30/3-2/4 20-23/4

I priset ingår:
Boende, mat, guide, spade, vindsäck, liggunderlag, stighudar och första hjälpen.

Förkunskapskrav:
Har gått på turskidor innan och ha god fysiskt form. Vi är i rörelse hela dagarna.

Bra att veta:
Ca 1 vecka innan turen/kursen kontaktas alla deltagare via mail för att stämma av ev. frågor.

Kategorier:

Kombinationsturer Skidåkning Turskidåkning Vinter