STF Grövelsjön Fjällstation

Grövelsjön - Längdskidläger med Sportkullan

Vill du utvecklas i din längdskidåkning under ledning av Sportkulkullans erfarna instruktörer och samtidigt njuta av härlig fjällmiljö och god mat i sällskap med andra? Då är detta längdläger något för dig.

Grövelsjön Fjällstation har ca 10 mil preparerade längdskidspår som du under skidlägret utnyttjar för teknikträning med instruktör samt mängdträning på egen hand. Detta läger riktar sig till alla oavsett ambition eller tidigare erfarenhet. Instruktörer från Sportkullan hjälper dig att utvecklas med övningar, personlig feedback och filmanalyser.

I priset ingår:
Logi: 3 dygn i önskad rumstyp
Måltider: Helpension
Spårmärke
Aktiviteter enligt program

Förkunskapskrav
Inga förkunskaper behövs. Deltagarna delas in i grupper utifrån sin kunskapsnivå.

Bra att veta:
Avbokning kan ske fram till 30 dygn innan ankomst. Därefter sker ingen återbetalning av erlagt belopp. Uppnås ej minimiantalet kan arrangemanget komma att ställas in minst 14 dagar innan start.

Kategorier:

Längdskidåkning Skidåkning Vinter