Just nu är det många som ringer till oss och vi har därför längre väntetider än normalt. Information från STF med anledning av coronaviruset hittar du här. Vi befinner oss i ett akut ekonomiskt läge och nu kämpar vi för att rädda vår 135-åriga förening. Läs här hur du kan hjälpa.

Skylt som pekar på Kebnekaise

Kombinations­turer

En kombinationsresa där du övernattar på flera olika boenden är ett perfekt sätt att få se och uppleva så mycket som möjligt under din semester. Kombinera bekvämt boende på en av våra fjällstationer med det enkla livet i fjällstuga. Eller följ med på en av våra guidade rundturer, där du vandrar eller skidar mellan olika boenden. Du kan även sätta ihop en alldeles egen kombinationstur, helt efter tycke och smak. Här är några av våra inspirationstips.

Tips på rundturer

Inspireras av rundturer där du kombinerar boenden och utflykter efter tycke och smak.

Kombinera gärna kontrastrika platser för mesta möjliga upplevelse. Stad och kust, vila och aktivitet eller bekvämt och enkelt. Valet är ditt.