Just nu är det många som ringer till oss och vi har därför längre väntetider än normalt. Information från STF med anledning av coronaviruset hittar du här. Vi befinner oss i ett akut ekonomiskt läge och kämpar nu för att rädda vår 135-åriga förening. Läs här hur du kan hjälpa.

Tre glada vandrare i lågland

Vandring utanför fjällen

Sverige är fullt av stigar och leder som passar för vandringar där du hinner upptäcka naturen i din egen takt. Strosa längs smala stigar i Skånes bokskogar, kustvandra över kala klipphällar vid Kosterhavet eller vandra längs den mäktiga ravinen Slåtterdalsskrevan vid Höga Kusten. Hos oss hittar du passande boende för sköna dagsturer eller paket för längre vandringar.
Använd dig gärna av lokaltrafiken om du vill resa, uppleva och vandra hållbart. Då kan du göra roliga rundvandringar, vandra delar av en längre vandringsled eller hitta nya favoritsträckor som du kanske aldrig annars upptäckt.