mysa framför brasa på julen

Presentkort som julklapp

Överraska någon du tycker om med ett presentkort på upplevelser från STF. En perfekt julklapp, fylld av drömmar och hopp om framtida äventyr. Presentkortet är giltigt i två år och kan användas för bokning av hundratals boenden och aktiviteter här på hemsidan.

Vi har upplevelser över hela Sverige som passar alla åldrar och intressen. Oavsett om mottagaren trivs bäst på en fjälltopp, i en magisk urskog eller på en soldränkt skärgårdsklippa så finns det något som passar.

Varför inte ge bort en kurs som julklapp i år och lära er något nytt tillsammans? Vi har exempelvis nybörjarkurser i topptursåkning i Abisko, tältvandringskurser i Storulvån eller en turskidåknings- och fjällsäkerhetskurs i Grövelsjön.

Beställ presentkort

Presentkortet i korthet

Presentkortet fungerar som betalning vid bokning på STFs hemsida och avgränsas inte till ett specifikt boende eller en specifik aktivitet.

Presentkortet skickas direkt till den e-post du angivit vid köptillfället.

Tips! Planerar du att ge bort presentkortet vid ett senare tillfälle skriver du din egen e-post som mottagare. Då kan du välja att skriva ut presentkortet eller vidarebefordra mailet till mottagaren efter att du givit din gåva.

Tips! Du kan även ladda ner vår presentkorts-mall som är en lite finare gåva än den du får på mail efter att ha betalat. Glöm bara inte att ge det ”riktiga” presentkortet tillsammans med presentkorts-mallen. I denna mall kan du skriva en specifik upplevelse eller ett specifikt boende som mottagaren får använda presentkortet till (även om det inte tekniskt är begränsat till detta).

Presentkorten är giltiga i två år från inköpstillfället och kan inte lösas in mot kontanter.

Vill du läsa mer om hur våra presentkort fungerar vid köp, bokning och avbokning läs gärna våra vanliga frågor och svar om presentkort.

Innan du genomför ditt köp är det viktigt att du tagit del av våra villkor för presentkort.

Fysiska presentcheckar

Tidigare sålde vi fysiska presentcheckar. Om du har giltiga fysiska presentcheckar fungerar dessa som betalning för boende, måltider, aktiviteter och andra produkter som du kan köpa på någon av våra boenden. Du kan inte använda de fysiska presentcheckar i vår onlinebokning.