Presentkort

Med våra presentkort öppnar sig en hel värld full av äventyr och upplevelser i hela Sverige. Vi har nära 350 vandrarhem, hotell, fjällstationer och fjällstugor spridda över hela Sverige. Du kan bo hos STF vare sig du vill uppleva en karg skärgårdsklippa, en solig fjälltopp, en trolsk storskog eller en pulserande storstad.

Presentkortet fungerar som betalning vid bokning här på svenskaturistforeningen.se. Det skickas direkt till dig eller till den du väljer att ge det till via e-post vid köptillfället. Presentkort är giltiga i två år från inköpstillfället och kan inte lösas in mot kontanter.

Vill du läsa mer om hur våra presentkort fungerar vid köp, bokning och avbokning läs gärna våra vanliga frågor och svar om presentkort. Innan du genomför ditt köp är det viktigt att du tagit del av våra villkor för presentkort.

Köp presentkort här

Vill du inte att mottagaren ska få presentkortet direkt, utan ge det personligen? Skriv din egen e-postadress som mottagare. Glöm inte att vidarebefordra mejlet till mottagaren efter du gett presenten.

Fysiska presentcheckar

Tidigare sålde vi fysiska presentcheckar. Om du har giltiga fysiska presentcheckar fungerar dessa som betalning för boende, måltider, aktiviteter och andra produkter som du kan köpa på någon av våra anläggningar. Du kan inte använda de fysiska presentcheckar i vår onlinebokning.