STF Vickleby/Bo pensionat

Grupper

Söker du en plats där du får arbeta ostört med din grupp, där samtal och gemenskap är viktiga bitar?

Då är Bo Pensionat rätt val. Vi är perfekta för konferensen/mötet för den lilla gruppen, upp till 26 gäster. Du kan även hyra hela pensionatet för din egen konferens. Vi erbjuder både möjlighet för dagkonferens och för konferens med övernattning (måndag-onsdag).

Kombinera mötet med en promenad på Alvaret, ett samtal i trädgården eller ett grupptema för att limma ihop laget, alla möjligheterna finns och det är du som väljer riktning. Vi följer dig gärna på vägen som support och ser till att det möter dina förväntningar.

Huset rymmer även plats för bröllop och andra sammankomster i härlig miljö. Matsalen har plats för upp till 68 (100) gäster och behövs det mer utrymme finns det sköna, gröna rum i den stora trädgården utanför. Vi erbjuder även möjlighet att hyra hela huset – perfekt för företaget, släkten eller föreningen.

Varmt välkommen med din förfrågan så återkommer vi med offert.

Ge mig gärna förslag på liknande STF-anläggningar om det är fullt hos er