Just nu är det många som ringer till oss och vi har därför längre väntetider än normalt. Information från STF med anledning av coronaviruset hittar du här. Vi befinner oss i ett akut ekonomiskt läge och nu kämpar vi för att rädda vår 135-åriga förening. Läs här hur du kan hjälpa.

STF Lysekil Villa Bro

Hitta till STF Lysekil Villa Bro

STF Lysekil Villa Bro ligger i byn Brodalen cirka 18 km från Lysekil. Enklast att ta sig hit är med buss eller bil. Det går många bussar varje dag från Göteborg till Torp i Uddevalla. Från Göteborg till den närmaste hållplatsen Bro kyrka tar det cirka 2 timmar. Därifrån är det 700 meter att gå. För tidtabell se vasttrafik.se

Kör du bil så ta E6 från Göteborg norrut, tag av vid Gläborgmotet och kör sedan 10 minuter mot Lysekil (väg 162). Det är skyltat från väg 162.
  • GPS-koordinater: N58.42428°, E11.477408°

Ge mig gärna förslag på liknande STF-anläggningar om det är fullt hos er