Just nu har vår fjällbokning och kundservice långa svarstider eftersom så många vill nå oss. Alla bokningsbara övernattningar kan du boka själv direkt här på webbplatsen. Hittar du inte det du söker behöver du ändra datum. Läs mer om hur vi anpassat för att kunna välkomna dig tryggt i sommar här och hur du kan stötta STF här.

STF Lysekil Villa Bro

Hitta till STF Lysekil Villa Bro

STF Lysekil Villa Bro ligger i byn Brodalen cirka 18 km från Lysekil. Enklast att ta sig hit är med buss eller bil. Det går många bussar varje dag från Göteborg till Torp i Uddevalla. Från Göteborg till den närmaste hållplatsen Bro kyrka tar det cirka 2 timmar. Därifrån är det 700 meter att gå. För tidtabell se vasttrafik.se

Kör du bil så ta E6 från Göteborg norrut, tag av vid Gläborgmotet och kör sedan 10 minuter mot Lysekil (väg 162). Det är skyltat från väg 162.
  • GPS-koordinater: N58.42428°, E11.477408°

Ge mig gärna förslag på liknande STF-anläggningar om det är fullt hos er