Just nu har vår fjällbokning och kundtjänst långa svarstider eftersom så många vill nå oss. Alla bokningsbara övernattningar kan du boka själv direkt här på webbplatsen. Hittar du inte det du söker behöver du ändra datum. Läs mer om hur vi anpassat för att kunna välkomna dig tryggt i sommar här och hur du kan stötta STF här.

STF Uddevalla/ Gustafsberg

Grupper

Bröllopsfest
Gustafsberg anses som en lyckosam plats för bröllop och erbjuder en perfekt inramning för en stor höjdpunkt i livet. Det fina Societetshuset i empirestil från 1837 gör festen till ett magiskt minne med sina sju meters takhöjd, antika möbler och ett vackert gammalt trägolv.

När mat och dryck avnjutits kan dansen dra igång och minglet på den öppna verandan börja. Sedan kan ni festa till klockan 2.00 på natten och bor ni hos oss, så har ni ju nära hem.

Societetshuset passar bra för er som själva vill arrangera er fest och vårt koncept är enkelt: Vi hyr ut lokalen och om det finns lediga rum kan vi erbjuda boende på Gustafsbergs Badhotell & Vandrarhem – ni ordnar själva med mat, dryck och städning. För den som vill ha maten ordnad finns möjlighet att anlita Badrestaurangen för catering.

Konferens
I det historiska skolhuset från 1897 kan vi erbjuda ett luftigt och trivsamt konferensrum för cirka 25 personer med bredbandsuppkoppling, whiteboard, datakanon och trådlöst nätverk. Ni kan hyra för en heldag, halvdag eller för flera dagar. Lokalen är 9,5 x 5,5 meter och det finns 40 stolar i lokalen.

Ge mig gärna förslag på liknande STF-anläggningar om det är fullt hos er