STF Andrarum/Kuskahusen Vandrarhem

Grupper

Träffa släkten, samla idrottsklubben, bjud in kompisgänget eller ha utvecklande och lite annorlunda konferensdagar med företaget. Vårt koncept Hyr Hela Huset är det perfekta alternativet för grupper som vill mötas i avskildhet i natursköna miljöer.

Ni har exklusiv rätt till hela huset där ni bor, umgås, lagar mat, konfererar eller vad ni vill göra. Självklart går det bra om ni önskar beställa frukost, hyra av sängkläder, städning, måltider eller andra serviceupplägg.

Till ert förfogande står gästkök, matsal och vår härliga grillhydda med palts för upp till 20 personer. I denna kan du oavsett väder grilla, fika och mysa. Och så så klart, naturen runt omkring! Kontakta oss så går vi tillsammans igenom planeringen för er vistelse. Hyr Hela Huset är ett riktigt prissmart och trevligt sätt att samla både det stora och lilla gänget!  Välkommen!

Ge mig gärna förslag på liknande STF-anläggningar om det är fullt hos er

RÖSTA PÅ DIN FAVORIT OCH VINN EN ÖVERNATTNING

På vilket av alla STFs boenden trivs du allra bäst? Rösta på just din favorit till utmärkelsen Årets Kudde 2019, så har du samtidigt chansen att vinna en fri övernattning.

Läs mer och rösta här