STF Vita Krala

Hitta till STF Vita Krala

Enklast att hitta till oss är det att skriva in ”Vita Krala” i Hjortkvarn på din GPS eller liknande. Vi finns i Haddebo i Hallsbergs kommun, ca 3,5 mil öster om Askersund, 4,5 mil söder om Örebro och 6,5 mil väster om Katrineholm. Till Stockholm tar det cirka 2,5h med bil och från Göteborg knappt 4h. Många väljer just att ta vägen förbi oss för en övernattning och middag på väg mellan våra två största städer.

Det finns i dagsläget ingen kollektivtrafik till oss. Hallsberg ligger drygt tre mil från oss så att ta tåget dit och sen hyra bil är också en möjlighet.

Vi har gratis parkering och möjlighet att ladda elbil kommer inom kort.
  • GPS-koordinater: N58.914906°, E15.374572°