STF Vita Krala

Grupper

Vi välkomnar gärna mindre grupper och sällskap, såväl privata som företagssammankomster. Vi kan exempelvis arrangera födelsedagsmiddagar, släktträffar, naturnära konferenser och teambuilding mm – allt i en privat och naturlig atmosfär.

Vi har övernattningsmöjligheter för upp till 24 personer och vår matsal rymmer lika många sittande. Till våra grupper erbjuder vi allt från frukost och fika till lunch och fyrarättersmiddag. Vi har även fullständiga rättigheter så ni kan få ett passande vin till maten eller en kall öl till den vedeldade badtunnan.

Hyr ni hela anläggningen så kan alltså upp till 24 personer sova över. Men ni kan också välja att endast hyra det Röda Gårdshuset med tolv sängplatser och eget kök/toalett/dusch mm.

Utöver boende och måltider kan vi också tillhandahålla privat bastu (inomhus), vedeldad badtunna (i trädgården) och gott om naturnära upplevelser. I vår lummiga trädgård kan ni njuta av lugnet medan ni tar en fördrink eller spelar något spel.

Vill ni ha anläggningen för er själva så går det också bra genom erbjudandet ”hyr hela huset”. Hör av er med era önskemål så berättar vi gärna mer om olika upplägg. Med en personlig service i en lugn, naturskön miljö strävar vi alltid efter att skapa en härlig inramning för ert sällskap.

För offert klicka på ”Få prisförslag” genom att klicka på den röda fliken längst ner på denna sida under rubriken Gruppförfrågan, så återkommer vi till er med förslag på upplägg och pris.