STF Tivedstorp Vandrarhem

Hitta till STF Tivedstorp Vandrarhem

Närmaste tågstation är Laxå station. Därifrån kommer man med buss som närmast till Tiveds kyrka, som ligger ca 6 km skogsvandring från Tivedstorp.
För aktuella busstider gå in och sök på Länstrafiken i Örebro. Som alternativ för dig som vandrar/cyklar eller kommer till häst går det att vandra längs Bergslagsleden från Granvik i söder eller från Ramundeboda i norr till Tivedstorp eller cykla efter den grönmarkerade Sverigeleden och gör en avstickare till Tivedstorp på Tivedsrundan eller ta ridleden till Tivedstorp - här kan både ryttare och häst få rast och vila.
För dig som kommer med elbil kan det vara bra att känna till att närmsta laddstationer hittar du Laxå, Karlsborg eller Askersund som alla ligger ca. 30 km från oss.

• GPS-koordinater: N58.759177°, E14.593213°